dilluns, de maig 26, 2008

Ha arribat l'hora!!!



Benvolguts amics:

Ha arribat l'hora de comprovar per nosaltres mateixos si això és o no és cert.
Necessitem el següent material:
- Uns quants homes valents.
- Dues o tres ampolles de Coca-Cola Light.
- Dos o tres paquets de Mentos.
- Una proveta o tub allargat de manera que càpiga per l'obertura de les ampolles i a dins seu hi càpiguin els caramels d'un tub de Mentos.
- Un tros de paper.
- Un lloc on poder fer el capoll i on no passi res per duur a terme aquest experiment.
- Alguns impermeables.

Tenim tot això?

Jo m'hi apunto, V.



5 comentaris:

... ha dit...

Eiiii! si això es fa del 2 al 15 de juny potser m'hi puc apuntar, que serem per allà baix!
Salut!!!

vdbdc ha dit...

Jodre!!!
Amb això de ser políticament correcte ara em sento malament per això de "uns quants homes valents". Em nego a posar la forma p.c., però estic segur que tots sabeu el que vull dir.
Adéu, V.

... ha dit...

jejej, jo ho vaig pensar, però no vaig dir res perquè també sóc políticament correcte :D

Edu ha dit...

Pot estar bé... quines dates proposes?

vdbdc ha dit...

Dissabte vint-i-un?

Coneixeu algun descampat on ho poguem fer sense que ningú ens digui res i no ens atraquin a tots?

Ens veiem, V.