dilluns, de novembre 26, 2007

Lamento mucho que escribas en catalán.

"Lamento mucho es que escribas en catalán, es una pena que desperdicies las oportunidades."

Així contestava el general manager de l'empresa mallorquina Orangetech a un noi que demanava feina, segons publicà el Diari de Balears el passat vint-i-cinc d'octubre.

Només després del rebombori, aquesta empresa mallorquina va emetre una nota de disculpa on tenen els sants ous de dir que estan oberts a tota cultura, idioma i tradició. Si ni respecten l'idioma de les Illes Balears!!!

Això és un resum del que he trobat aquí i aquí.

Que tingueu una bona setmana, V.

2 comentaris:

... ha dit...

jejeje, com a bon tocapilotes que sóc he "investigat" i he trobat la iniciativa d'enviar un e-mail a la gent de l'empresa amb el següent missatge: 'Sr. General Manager d'Orangetech, Lamentam molt que penseu així del català. És una pena que perdeu clients.'
He rebut un mail al cap de pocs segons (segurament generat de forma automàtica) en el que em diuen:

***** mail rebut *******

Apreciat Company, li adjunto les disculpes acceptades per la persona que en el seu dia va ser la afectada. En cap cas va ser la meva intenció ferir els seus sentiments ni agredir a la nostra llengua, per aquest motiu he demanat les meves disculpes.

En qualsevol cas vull recalcar que Orangetech i totes les persones que hi treballen no en són en absolut participes del meu desafortunat comentari, i per tant demano es tingui en consideració les conseqüències del judici sumaríssim al que són sotmesos sense motiu.

http://www.diaridebalears.com/opinio.shtml?-1+6+192010

El salut ben atentament.

Juan Tomás-Verdera


"T'he n'has adonat del teu error i n'has assumit la responsabilitat. M'has demanat disculpes personalment i jo les he acceptat, el que no fa que estigui d'acord amb la resposta que em vares donar a l'e-mail que et vaig enviar sol·licitant un lloc de treball, ni que justifiqui de cap manera tal acció. Per aquest motiu vaig enviar la nota a la premsa.

Acceptant les teves disculpes consider que per part meva ja no hi ha res més a dir o fer, per tant dono per tancada la polèmica d'aquest afer sense ressentiment de cara a l'empresa Orangetech ni a tu personalment, esperant que aquest tipus d'errors discriminatoris no es tornin a repetir."

Atentament:

Pau Castanyer

***** Fi del mail **********

En fi..

vdbdc ha dit...

Vistes aquestes disculpes, si algun dia dic a algú que és un capoll fill de la puta, per a que no es molesti li diré que, dos punts cometes: " En cap cas va ser la meva intenció ferir els seus sentiments "

Molt bona la tea tasca investigadora.

Adeu, V.