dilluns, de novembre 12, 2007

iPhone


Aquest cap de setmana he pogut putinejar una estoneta l'iPhone d'un cosí meu i m'he quedat corprés, esmaperdut, bacabadat, bocaterrosa i panxa en l'aire tot alhora (cosa que l'Edu no pot fer sense que li sigui molt doloròs).

Aquest cosí ha tornat d'una setmana als e.e.u.u. per motius de feina i se l'ha comprat allà per 275€ gracies a que el dòlar està pel terra en comparació amb l'euro. Obviament, també l'ha crackejat.

En vull un. Algú de vosaltres ha d'anar als e.e.u.u.?, V.


2 comentaris:

... ha dit...

Bon dia! La meva intenció és anar cap als USA al setembre de l'any vinent, o sigui que suposo que l'aconseguiràs abans... a més encara he de posar l'espelmeta a Santa Rita (patrona dels impossibles) perquè es faci realitat el meu viatge allà.
(Santa Rita accepta espelmes d'altri demanant el meu miracle)
Salut !!

vdbdc ha dit...

Moltes gracies Albert.
Ja et puc dir ara el que passarà.
Sortirà cap al maig, costarà cap als 400€ i serà de Movistar (això ho he llegit).
Fins al maig queden 7 mesos, temps més que suficient per a que se'm passi el flipe d'iphone que encara porto i no vulgui pagar 400€ per aquest gadget per molt bonic, preciós, lleuger, lluent i flipant que sigui.
Si vols anem posant espelmes, ok?
Adeu, V.