divendres, de novembre 02, 2007

D'amistat.

Passat divendres passà una cosa que em va alegrar el dia, i molt.
Estava buscant una cançó i no la trobava, així que vaig enviar un mail als meus amics demanant que me l'enviessin. Al final del dia tenia quatre mails amb la cançó, dos amics que se l'estaven baixant per a enviar-me-la, un mail amb solucions alternatives, dos cd's amb la discografia completa del grup en qüestió i un cd (que també havia demanat en petit comité) amb el darrer disc dels Facto Delafé i altres grups (que m'han agradat força).

Perquè sou uns animals
perquè sou els meus germans
perquè sou tan irreals
vos estim a tots igual

Una abraçada ben forta, Víctor.


2 comentaris:

vdbdc ha dit...

N.de l'A.: Aquest post va adreçat a TOTS els meus amics, independentment de si em vau passar la cançó o no, tant als de la nostra colla com als d'altres colles.

... ha dit...

Jo també vaig rebre el mail i vaig pensar en buscar-te-la, però suposo que ja estic contaminat d'aquesta societat, i finalment em vaig fer el suec :P
Tot i així, el pensament (que no la intenció) és el que compta no? :P
Una fortíssima abraçada!!

Còdol