divendres, de novembre 03, 2006

Joguines

Us presento la meva nova joguina, regalada per la Núria (WAF tendint a infinit). Es tracta d'un GPS, i és una passada. A banda de ser útil per calcular rutes i arribar bé als puestus, permet fer pijades com aquesta:
Tu vas tan tranquil per la muntanya (per exemple, de Viladrau cap al Matagalls, el dimecres passat), i quan arribes a casa pots passar les dades del camí que has fet a un mapa en 3D i obtenir una foto tan xul·la com aquesta. Encara li he d'agafar el truquillu, durant la pujada se'm va desconnectar un parell de cops, però estic com un nen amb sabates noves.
Oi que s'havia parlat de fer una excursioneta als Ports de Beseit?. També volem anar a la Fageda d'En Jordà i volcans, s'hi apunta algú?.

PD: matxambrem la proposta de l'Edu de fer un sopar amb l'aniversari de la Teresa?.

5 comentaris:

vdbdc ha dit...

Quina xulada!!!!! Mola un munt!!!
Em pots dir marca i model?

Respecte lo del sopar, jo ja li he dit a la 3a que hi vaig, i em sembla bona idea matxembrar la proposta dels sopars.

També podem no dir-os ni paraula i ni mirar-nos a la cara i aixi podem fer un altre sopar el següent cap de setmana perquè fa temps que no ens veiem.

Xavier ha dit...

ADAPT AD-500 Bluetooth GPS receiver, comprat a www.zonagps.com. El faig servir juntament amb una PDA. EL software que faig servir com a navegador és l'i-GO 2006, i per les rutes a peu el CompeGPS Pocket per la PDA (enregistrar el track) i el CompeGPS Land per fer el tractament (posar la ruta sobre un mapa, fer les 3D, etcetc).

No sé si l'Enric se'n podrà estar, de no dir-te res.

vdbdc ha dit...

És un gadget superflipant!!! I tot aquest software va inclós o te l'has comprat?

Està molt bé i és molt interessant.

Ens la veiem, V.

Xavier ha dit...

"Comprat", és clar!

Edu ha dit...

Em sembla bé matxembrar propostes de sopars

He dit