dimecres, de novembre 15, 2006

Facto delafé y las flores azules

D'entre totes les converses freaks que es podien tenir al llarg del sopar de dissabte, em van sobtar dues particularment: el brain-storming de Lost (m'agrada veure que no sóc l'única penjada per aquesta sèrie) i el diàleg en codi que van mantenir el Toni i el Simon sobre uns grups dels quals jo (darrerament en modus Tesi-poc_social-poc_musical) no n'havia sentit a parlar mai. En fi, avui, tafanejant l'Atrapalo en hores de feina (com a teràpia, evidentment), he vist que el grup Facto delafé y las Flores Azules toquen a Cerdanyola el 17/11, a les 22.30h, al Mundo Caníbal per 6€. He pensat que potser hi ha vida més enllà de l'Antònia Font i que algú podria estar interessat en anar-hi. Si es fa quòrum, igual ens apuntem.

4 comentaris:

Edu ha dit...

No sé si m'apuntaré, però de totes maneres merci pel post perquè no conseguia recordar el nom d'aquest grup :D

vdbdc ha dit...

Jo els vaig sentir per les festes de la Mercé (recomenats per la Teresa) i em van agradar molt. Estan força bé. És, una mena de hip-hop molt suau.

Ara, a les 22.20h de dimecres estic pujant tres cançons d'aquest grup al Gspace. Imagino que en uns minuts ja hi seran.

Ens veiem, V.

vdbdc ha dit...

Me'n oblidava. Jo no crec que m'hi apunti.
Salut, V.

Teresa ha dit...

ostres, no sabia que demà tocaven!!! li comento al Toni i si hi anem et dic algu. La veritat és que val molt la pena veurel's en directe.....