dimecres, de desembre 05, 2007

Per la Núria

Uei,

l'altre dia vàrem parlar, durant el sopar, del tema de la contractació indefinida a la UAB. Bé, jo ja fa tres anys que estic vinculat amb la UAB (de fet ja estic cobrant trienis), però de moment no em faran indefinit. La qüestió és que des de fa molt poc sembla ser que els pròfits, convenis, i alguns projectes (no en sé els tipus exactament), amb una partida destinada a personal, no es podran justificar si aquest personal és indefinit dins de la UAB, amb el que de moment continuaré amb el mateix estatus... fins que la cosa s'aclareixi o fins que porti els cinc anys, moment on, per collons, m'haurien de fer indefinit.

Bé, només t'ho volia comentar públicament tot i que no sé la situació en la que estàs (projectes...)

Apa, records des de Suècia !
Enric

2 comentaris:

Animal ha dit...

Ostres, quan he vist "Per la Núria" m'he emocionat: un post dedicat a mi!! Clar, continuo llegint i em trobo amb aquesta informació gens grata... De fet Enric, ja intuïa quelcom perquè fa un parell de mesos, el meu jefe surrealista i jo, vam estar al Rectorat per tal d'informar-nos d'uns temes que voliem dur a terme i la persona d'allà ens va dir que això de que els Tècnics Superiors (el nostre cas) passéssin a ser estabilitzats per la UAB cada cop estava més difícil. Dius que al cinquè any t'han de fer indefinit... tens certesa absoluta d'això? Al teu jefe li interessarà passar a "indefinir" els seus brown-eaters malgrat no poder justificar el seu sou amb els projectes? No sé, no ho veig clar. De totes maners, i ja a títol personal, jo tinc seriosos dubtes de si continuar allà on sóc ara... La investigació a la universitat... en fi... és el que és. I de les particularitats del grup de recerca a on jo estic... que te'n faci 5 cèntims l'Albert si no ho ha fet ja. És una casa de barrets.
Que vagi bé per Suècia i records a la gent d'allà.
Salut!

Enric ha dit...

Hola,

sento la demora.

Doncs això dels 5 anys no ho tinc gens clar, però és el que em va comentar l'administratiu que tenim aquí, i suposo que això obeeix a algun tipus de llei. Certament al meu cap no li interessa gens fer-me indefinit si després no podrà pagar-me, amb el que de moment el meu estatus continuarà exactament igual... i estic totalment d'acord amb això de la casa de barrets... Tot plegat fot molt de fàstig...

Apa, vagi bé i fins la propera.
Enric