dimecres, d’octubre 10, 2007

En aquest país...

... on som tots tan políticament supercorrectesdelcagar hi ha una emisora que està fent una enquesta sobre el següent tema: Ets tolerant amb els immigrants?

Opcions de resposta: , NO.

Resultat de l'enquesta fins al moment: 85% NO, 15% SÍ.
Com pot ser això si en públic tothom és tolerant amb els immigrants?

I burxant una mica més sobre el tema... a Badalona uns pares, pakistanesos ells, han tret la seva filla de l'escola perque al menjar escolar hi ha porc i la seva religió no permet menjar porc. Sabeu quina ha estat la solució de l'escola tan políticament supercorrectadelcagar? Treure el porc del menjar de tots els nens, siguin musulmans o no. Amb dos collons.

A tope, Víctor.

3 comentaris:

Xavier ha dit...

Jo he votat en aquesta enquesta. I m'encanta el porc.

vdbdc ha dit...

Resultat final del'enquesta:
NO 80%.
SÍ 20%.

A mí també m'agrada el porc, però no he votat.

Per cert, diumenge passat em van regalar una impresora fotogràfica com la que donen de tant en tant a El Món a RAC1.

... ha dit...

Així m'agrada cony!
Canya a tots els que vulguin canviar casa nostra, Catalunya!
Ara que visc a tropocents kilòmetres d'allà puc dir que la societat catalana fa pudor a immigració mal gestionada!
I sí! seguiré demanant "dues barres de quart curtes no massa cuites xata"
Visca Catalunya! :P