Una setmana (com a mínim, segurament dues) sense accés a Barcelona per tren des del sud. Dos mesos sense Ferrocarrils de la Generalitat (i aquests no tenen la culpa de res). Linies de rodalies, mitjà i llarg recorregut afectades i cobrint part del seu trajecte en autobús. 160.000 persones afectades diàriament.
Com que les vies fèrries estan tallades augmenta l'ús del vehicles privats, i a hores d'ara hi ha greus col·lapses a les principals vies d'accés a la capital d'aquest país i la seva àrea metropolitana.
AIXÒ ÉS UNA VERGONYA!!!.
Teòricament ha estat per un error de l'empresa constructora, però el govern (amb minúscules) ha de sortir a donar la cara com a darrer responsable d'aquestes obres i ningú no ho fa. Si ningú no és responsable, és que tots són uns irresponsables.
Així que em cago en la Renfe, el govern català, el govern espanyol i en la puta mare de tots plegats.
Au!, V.
Com que les vies fèrries estan tallades augmenta l'ús del vehicles privats, i a hores d'ara hi ha greus col·lapses a les principals vies d'accés a la capital d'aquest país i la seva àrea metropolitana.
AIXÒ ÉS UNA VERGONYA!!!.
Teòricament ha estat per un error de l'empresa constructora, però el govern (amb minúscules) ha de sortir a donar la cara com a darrer responsable d'aquestes obres i ningú no ho fa. Si ningú no és responsable, és que tots són uns irresponsables.
Així que em cago en la Renfe, el govern català, el govern espanyol i en la puta mare de tots plegats.
Au!, V.
2 comentaris:
La prova evident de que és una vergonya és que la noticia ha arribat aquí a Suècia, i no pas per canals d'informació catalans o espanyols.
I ara com explico jo el perquè volem ser catalans i no espanyols? :P
En fi... miraré el prat glaçat per la finestra i ja se m'acudirà alguna cosa...
Salut!
Ho acaben de confirmar: 15 dies sense tren.
Ejem, ejem, V.
Publica un comentari a l'entrada