dimarts, de setembre 18, 2007

Estadística

Falta poc perquè el blog compleixi un anyet... concretament el dia 6 d'octubre.

En aquest temps, i sense comptar comentaris, la publicació de 'posts' ha anat de la següent manera:


1er.Víctor 88


2on.Eduard 44


3er.Xavier 12


4rt.Teresa 10


5è.Núria 3


6è.Enric i Jordi C. 1




És a dir que el Víctor ha publicat el 55% dels posts... Dit d'una altra manera... sense la teva contribució el blog hagués estat un desastre...

Felicitats titu...

En general... quina decepció... :_(

7 comentaris:

vdbdc ha dit...

Comparteixo amb tu la decepció.

Crec que fer aquest blog va ser una idea fantàstica, on tots nosaltres poguéssim explicar, comentar coses curioses, coses serioses, les nostres (abundants) paranoies, els nostres afectuosos piques... però no ha funcionat.

No sé quin ha estat el motiu. Potser ha estat falta de temps per part dels altres membres, o falta del puntet exhibicionista que té tothom que escriu a un blog, o potser perquè passen dels blogs,... a saber.

Jo he postejat sempre que he volgut i ho continuaré fent, però no és cap competició de veure qui ho fa més. Que cadascú escrigui quan vulgui. I si no vol mai, doncs mai.

Al principi d’aquest post deia que compartia la decepció, aquesta decepció és pel fet que la idea no hagi funcionat, però m’agradaria repetir el que he dit anteriorment de que cadascú escriu quan vol i si vol, sense cap mena de quota a complir.

Slaut!, V.

Edu ha dit...

Estic totalment d'acord amb el teu comentari que això no ha de ser ni cap competició ni s'ha de complir una quota... Potser s'ha interpretat així, però jo no provo de ser sempre políticament correcte a l'hora d'escriure, provant que ningú s'ofengui. Tant sols he volgut fer veure d'una manera més evident que això no ha funcionat com m'hagués agradat. Crec que era una bona idea per obrir una altra manera de comunicació entre nosaltres, però està clar que la gent té altres coses a fer, i que al final tothom va a la seva, i no és cap crítica... és llei de vida, encara que sigui trist... La mandra en alguns casos, i el passotisme en altres són els enemics contra els qui hem de bregar.

Com bé dius, Víctor, jo seguiré escrivint, i qui vulgui dir la seva benvingut serà...

Traginers som, i en el camí ens trobarem.

... ha dit...

Això us passa per creure en un blog-comuna-hippie. Us falta el valor principal de la societat actual (i de la comunitat Sith): l'individualisme i l'egolatria suprema. Mireu-me a mi! un blog per mi, fet per mi, on escric jo i que mai tindrà el problema de que s'hi escrigui molt o poc perquè el gestiono jo. Jo, Me, Jag, I... visca el puto egocentrisme occidental collons !!!! :D
Apa, seguiu rimant astronautes! (i ja de pas passeu pel meu blog... :P)

Animal ha dit...

Jo voldria saber quantes visites ha tingut el blog. Sospito que moltes. Precisament és potser aquí on rau l'èxit d'aquesta iniciativa: en el nombre de visites que rep, que equival a les bones estones que alguns passem. La participació està essent activa, diria jo, però des de diferents punts de vista. Sabeu què passa? Que, malauradament, no tothom té els mateixos dots comunicatius (o simplement ganes de comunicar-se). D'aquí el monopoli que el Sr. Víctor ha adquirit (sense voler-ho, evidentment).
Vaaaa... no deixeu d'escriure, eh?

Enric ha dit...

És cert..... jo confesso que el tenia totalment oblidat...i que vagament m'hi he connectat durant una bona temporada per una sèrie de qüestions perso-laborals...

Ara que ja fa uns quants dies que torno a seguir el bloc, si que em sabria greu que us desmotivessiu. Potser no hi posem moltes coses, però sí que (jo segur) m'agrada llegir el que hi poseu.

Ànims i una abraçada ben forta !!!

vdbdc ha dit...

Núria a.k.a. nig, potser si que caldrien tenir grans dots comunicatives si hom volgués escriure textos dignes de ser ensenyats a les escoles als fills dels fills dels nostres fills, però no és el cas.

Per a dir que tal dia surt el proevolushion dos mil vuit, o per a dir qualsevol altra de les mil i una tonteries que hem dit, no cal tenir grans dots comunicatives.

Escriu el que vulguis, que ningú no et jutjarà, doncs l'Edu ja s'acolloní amb el comunicat de l'S.V.A.I.S.E.

Bé, ens veiem, Víctor.

vdbdc ha dit...

Fe d'errades, per si un cas:
On diu "acolloní" ha de dir "acollonà"