dimarts, de setembre 11, 2007

Diada Nacional de Catalunya

Tornarà a ser rica i plena (?)


1 comentari:

Edu ha dit...

Doncs cada vegada tinc més dubtes... Avui sense anar més lluny i encara que potser n'he fet un gra massa... m'he barallat amb el meu cap... Us exposo com ha anat la cosa i em dieu que en penseu... Sovint a Sony el comitè d'empresa deixa sobre les taules del menjador algun full informatiu, generalment per una banda en castellà i per l'altra en català... El meu cap que és català, l'ha agafat i l'ha llegit en castellà, i jo li he recriminat... I m'ha dit que això son bajanades... Jo li he replicat dient-li que si la gent que fa l'esforç de fer-ho en les dues llengües veu com els propis catalanoparlants ho llegim en castellà... vosaltres creieu que seguirà fent aquest esforç... Això que pot semblar una rucada es pot traslladar a altres àmbits de la nostra cultura... Imagineu que fan la mateixa pel·lícula a TV3 i a TVE, i acabéssim mirant-la en castellà... O acabéssim mirant les notícies en castellà... Quin sentit tindria tot l'esforç que es fa per promoure l'ús de la nostra llengua ? Penso que és en tots els àmbits, ja sigui des de el simple fet de llegir un pamflet en català fins a situacions més rellevants que s'ha de fer tot l'esforç possible per cuidar la nostra llengua, i que no acabi sent sols una llengua familiar, parlada en la intimitat i que això faci que esdevingui finalment una llengua morta...

Potser soc massa nacionalista, potser em sento massa català, però soc com soc i defensaré sempre aquesta ideologia.

Visca Catalunya Lliure!