divendres, de febrer 08, 2008

Lema PSC


Sembla que no puguis ser... No m'ho acabo de creure... Però ho haveu vist, ho haveu vist???!! Com poden tenir la barra d'anar amb el lema "La Catalunya Optimista". Ens deuen prendre per imbècils. El lema hauria de ser "La Catalunya Estúpida". En que ens hem de fonamentar per ser optimistes? Milloraran les infraestructures penoses que tenim? Baixarà l'atur? L'economia no patirà una davallada com tots els indicadors mostren? Baixarà la immigració, o millorarà les condicions d'aquesta?

Per cert, ja sabeu que no votaré mai al PP, i sinó ja us ho dic ara, però trobo lamentable que el PSOE digui que la mesura que proposen d'expulsar els immigrants que delinqueixin és xenòfoba... Que proposen ells, que els hi donem un pis de protecció oficial? No hi veig sortida, i no veig opció vàlida de vot...

4 comentaris:

vdbdc ha dit...

Estic totalment d'acord amb tu.

No hi ha cap motiu per a ser optimista, ni al passat, ni al present ni al futur.

A sobre el Montilla (abans deia, jo, senyor Montilla, ara en vistes del que fa per Catalunya no es mereix ni el tracte de senyor)té la barra de demanar un esforç als catalans. Amb dos collons.

Venen temps negres, amics meus, tan econòmicament com socialment.

Pel que toca a l'immigració, en aquests país sembla ser que els immigrants només tenen drets i no tenen cap deure ni obligació. Tots nosaltres paguem un bon grapat de diners en impostos, molts immigrants (no tots, que quedi clar) no paguen res en impostos i passen davant nostre en els ajuts que ofereixen les administracions. A més a més tenen els sants ous de no fer el mínim esforç per a integrar-se.

La meva posició sobre aquest tema sempre ha sigut la mateixa, qui vingui de fora que treballi i s'integri, qui no ho faci... a què a vingut? (Collons si un dia vaig a casa d'algú de vosaltres i em dieu que s'ha de sopar amb un mocador vermell al coll me'l poso i punt, que per alguna cosa és casa vostra)

I clar... ara resulta que expulsar un delinqüent al seu país d'origen és xenofòbia.

Que no comptin amb mí, V.

... ha dit...

Aquestes eleccions seran el primer cop que no voti des que puc fer-ho, i sincerament me n'alegro de tenir l'excusa de que votar em costaria uns 100 euros (els drets també costen diners quan ets fora) per no fer-ho i cagar-me en els resultats, surtin els que surtin!
No m'espereu per sopar avui... i potser pel 2014 tampoc....

Jordi ha dit...

Si la cosa pinta malament... està clar que tal com estan les coses, anar a votar no serveix de res. Llavors, que fem?

Per cert, que vaig trobar un artícle que voldria compartir amb vosaltres sobre "el preu del vot":

http://www.rebelion.org/noticia.php?id=62931

A mi em va fer gracia, a veure que us sembla.

vdbdc ha dit...

Jo abans pensava en votar CiU, però veient que no està clar que no pactin amb el PP i veient com de bé ens ha anat fa uns anys amb el PP i des de fa uns pocs anys amb el PSOE i PSC veig molt i molt possible que, crec que per primer cop, m'abstingui. Seria una mena d'abstinència militant, però abstinència al cap i a la fí.

Abstinent, V.