dijous, de maig 03, 2007

Malentès.

Benvolguts amics:

Us explicaré una cosa que em succeí ahir.

Anava jo en cotxe amb un company del despatx cap a una obra. Estàvem sentint la radio i parlaven sobre unes classes de sexualitat que feien a un institut de noseón (ho escric així, llicència de l’escriptor, hi haurà més). Una de les preguntes que feien aquests tendres adolescents era, dos punts cometes: “Es pot fer sexe anal sense preservatiu?”.

Llavors salta el meu company i em diu “Yo lo probé el otro día!!!”, us podeu imaginar que em vaig quedar esmaperdut, corprès, panxaenl’aire, bocabadat i bocaterrosa tot al mateix temps. Durant dos segons, que se’m van fer eterns, em vaig quedar pensant en com és que aquest company compartia amb mi aquests moments de la seva intimitat; dos segons després el meu company va dir “en vez de entrar por la carretera entrar por la autopista”. Tot havia estat un malentès.

Bé, doncs aquesta és la meva història del dia. Us deixo una petita enquesta, a veure si uns animeu i contesteu.

Salut, Víctor.



2 comentaris:

... ha dit...

jajajaja, t'imagino agafant el volant amb força mentre cauen les gotes de suor pel front... això et passa per anar amb més gent al cotxe... :P visca el canvi climàtic i els cotxes amb 1 sol ocupant !!! :D

Animal ha dit...

Sí, suposo que per l'autopista devia anar molt més ràpid que per la carretera.