dimecres, de desembre 10, 2008

50€




He venut aquesta foto per 50€!!! Els primers euros que guanyo amb la fotografia!!!

L'he venut a la revista Sportlife. Resulta que al mes de setembre aquesta foto va sortir sense el meu permís a la revista, els vaig enviar un mail per a que m'expliquessin qué havia passat i no em van respondre. Fa pocs dies algú que coneix al director li ho va dir i aquest s'ha posat en contacte amb mi, m'ha demanat disculpes i m'ha ofert 50€ per la foto. He acceptat.

Mira que bé, V.

4 comentaris:

Xavier ha dit...

Enhorabona Víctor.

vdbdc ha dit...

Gracies Xavier.

... ha dit...

Y quién es ese de la foto? Yo quiero fotos de Spiderman! Spiderman es el cáncer de esta ciudad! Ya veo el titular "la araña mata en nueva york". Molly, tráeme un café muy cargado. No! mejor una tila! No! mejor mata a mi mujer y me traes un whisky! Vamos vamos rápido! tu trabajas aquí? no te he despedido aún? Te doy 100 pavos por una foto de Spiderman en ropa interior!
Vamos! que no tengo todo el día!

(així acabaràs Víctor....)
Salut !!

vdbdc ha dit...

Òstia Albert... quin riure.
Fins que no he acabat de llegir-ho tot no he entés res de res. Molt bó.

Espeor no acabar així, la veritat.

Ens veiem, V.