dimarts, d’octubre 28, 2008

Ernest Benach.




El president del Parlament de Catalunya, Ernest Benach, ha demanat disculpes per haver fet instal·lar al seu nou vehicle oficial, de vuitanta i molts milers d'euros, equipament (taula de treball, televisor, reposapeus, mp3 ) per valor de nou mil euros en aquest temps de crisis. A més a més ha manat retirar-lo.

Al comunicat on demana les disculpes diu que aquests accessoris són necessaris per a que pugui desenvolupar millor la seva feina i que la renovació del seu vehicle i la d'altres de la flota de vehicles oficials ha estat adequadament autoritzada.

Llavors, si té tots els permisos i aquests elements són necessaris, per qué ho retira? Per la pressió dels mitjans de comunicació? Per la imatge que dóna en aquest temps de crisis? Per qué no queda bé en un polític d'un partit d'esquerres? Tot això no ho podia haver pensat abans o pensava que no es sabria mai?

Personalment en aquest aspecte no acabo de tenir clara la meva opinió. Per una part em sembla bé que el president del Parlament tingui un bon vehicle oficial, però per una altra penso que no és el moment, i menys encara de posar els gadgets aquests.

El senyor Benach s'ha ficat en una situació d'aquelles en que facis el que facis la cagues. Si et quedes amb el cotxe i els gadgets la cagues i si els retires també.

Ens veiem, V.

2 comentaris:

Xavier ha dit...

Abans de res, dir que m'agrada el nou look d'en Benach, sense la barba els ulls se li veuen més grans i clars.

Pel que fa al cotxe, no veig malament els gadgets, però només si són per treballar. mp3? que es baixa de l'emule els discursos dels parlamentaris per repassar-los?. tele? tothom té dret a veure lost, però en hores de feina.... El reposapeus si que ho veig bé, jo estic per demanar-ne un a la jefa, que tinc l'esquena fotuda, i això no és un caprici, és prevenció de riscos laborals.

M'agradaria saber com es decideix què es pot posar cada càrrec públic al seu cotxe, és a aquests a qui s'hauria de "repassar". Però clar, si avui voto que et deixo posar un minibar al cotxe, m'asseguro que tu facis el mateix per mi quan el vulgui jo.

Katie Melua - Call off the search.

Teresa ha dit...

Jo tb trobo que en aquesta foto en Benach està més guapo del normal :p.
Crec que el que hauria d'haver fet és posar-se totes aquestes històries al cotxe sense que ningú se'n adonés, i llestos. O és que és l'únic polític que es "tunea" el cotxe?? desde quan els polítics estalvien?? que van a dinar de menú i dormen en pensions pq hi ha crisi??? pues que collons...