divendres, de gener 04, 2008

Busco voluntaris


Hola a tothom.
Busco voluntaris i ajuda per a fer fotografies fent servir la mateixa tècnica que s'ha fet servir per a aquesta fotografia.
Per a fer-la cal tenir: càmera (tengui), trípode (tengui), llums de colors tipus led i/o llanterna petita (tengui una mica d'això, però poc), tres o quatres persones (falti), un lloc que pugui estar totalment fosc (falti).
Algú s'hi apunta?

Moltes gracies, Víctor.

Pd: He xurrimangat la foto d'aquest flickr http://www.flickr.com/photos/soapcreative.


3 comentaris:

Animal ha dit...

Jo m'apunto a fer de cuca de llum, sempre i quan no es produeixin danys col·laterals. Tema "sala fosca": a casa dels meus pares hi ha una habitació grandeta i sense finestres (és on viuen els gats). Ara bé, el fons que et sortiria a la foto potser no és tan maco com el que he vist a les fotos del Flickr... quines condicions ha de complir el lloc?

vdbdc ha dit...

moltes gracies, futura cuca de llum.
no es produïrà cap mena de danys col·laterals, fer aquestes fotos és molt senzill.
si l'habitació és grandeta millor que millor, amb que no entri llum de fora i que tingui una bombeta per a tenir llum per a preparar les fotos ja va bé.
respecte el fons, cap problema... qualsevol cosa estarà bé.
a veure si s'afegeix més gent, eh?
adeu, v.

vdbdc ha dit...

Me'n oblidava de que fa uns mesos vaig fer una foto fent servir aquesta tècnica... la podeu veure aquí.

A aquest enllaç s'explica una mica com es fan aquestes fotos.

I per a acabar el Jordi m'ha dit que també s'hi apunta.

Una persona més i ja ho tenim... qui més s'hi apunta?

Slaut!, V.