dilluns, de juny 04, 2007

Comunicat de l'organització S.V.A.I.S.E.

9 comentaris:

vdbdc ha dit...

Notes de la S.V.A.I.S.E.:
1. Víctor porta accent, però el programa d'edició de video passa de posar-ne.
2. He creat un compte al youtube per a pujar aquest video. El nom d'usuari és astronautesrimadors i la password és la mateixa que per a accedir al correu del Gspace.
3. Millor sentir-ho amb volum mitjà-alt.

vdbdc ha dit...

Jo només dic una cosa: Vladimir Putin ha amenaçat amb apuntar els seus mísils cap a Europa.

Enteneu-ho com volgueu, V.

... ha dit...

M'he quedat fred de veure aquest vídeo... jajajajajaja. Edu, jo de tu faria cas a algú que té prou temps com per fer aquesta video-amenaça. Pensa que a l'igual que fa això pot construir un fusell amb un tub de PVC o fins i tot arribar a desenvolupar poders propis dels Herois de TV3... tu mimmo!

Animal ha dit...

Ahir, des de les 9.45 a.m., hora en què vaig poder viure l'amenaça SVAISE en persona, estic pensant en un comentari, una resposta, una broma, un acudit, quelcom enginyós que intenti acostar-se, fer honor, que estigui mínimament a l'alçada d'aquest vídeo. No puc. M'he quedat tan garratibada, sorpresa, flipada, encara morta de riure de tal demostració d'imaginació que, sincerament, no se m'acut què més dir.
Eduard, si us plau, donat que la pilota està al teu camp: respon o entendrem que t'estàs una caqueta, ortogràficament acceptada per l'IEC, als calçotets.

Edu ha dit...

Pobre amic meu, de debò heu cregut que amb amenaces realitzades darrera la covardia manifesta d'una màscara protectora podrà inhibir la meva ànsia correctora? Realment penseu que paraules llançades com feréstecs i afilats dards vers la meva persona esquinçaran el meu esperit punyent i àvid d'esmena?

Pobre amic meu, si penseu que aturareu la meva croada amb intimidacions tant inversemblants... Passeu als fets si de debò teniu els mitjans, que la meva ànima està esperant amb gran afany que caigueu tant baix que confirmi allò que la vostra acció denota, i no és altra cosa que heu esdevingut un ésser rancorós, vil i mesquí, i que de mi no obtindreu, encara que en això em vagi la vida, res més que menyspreu.

El covard tan sols amenaça quan se sap protegit, i en la màscara trobeu el vostre refugi.

vdbdc ha dit...

Senyor Eduard:

No crec que ens coneguem prou com per a que vostè em digui “amic meu”. Clar que entenc la seva confusió, doncs imagino que s’està adreçant al Víctor.

El Víctor no té res a veure. Hem infectat el seu ordinador amb un troià i hem robat totes les seves contrasenyes d’accés (ben curioses, per cert). Li resultarà més difícil a vostè trobar-nos si fem servir comptes i contrasenyes d’altris.

Ha caigut de quatre grapes a la trampa que li hem parat, doncs dient rancorós, vil, mesquí i covard al Víctor la zitzània que nosaltres havíem sembrat ha florit amb tota la seva bellesa. Demaneu ajut al Víctor o als altres Astronautes Rimadors, que després d’aquests atacs que heu fet, ja podreu esperar asseguts.

Vos creieu que per escriure en aquest català artificiosament antic i florit ens espanteu amb les seves frases altisonants i buides de contingut. Aquest llenguatge és únicament la disfressa que feu servir per a fer veure que sou allò que no sou, i tots sabem que en arribar a ca seva i treure-us la disfressa aneu a la cuina i us feu un bocadill de jamò i ques.

La nostra organització no s’amaga i es mostra allà on s’ha de mostrar, que no és a les cibernètiques contrades. Us ben asseguro que si ha d’arribar el moment en que els seus mugrons, senyor Eduard, hagin de ser picats fins a brillar en la foscor com dos astres vermells, ens veureu la cara.

Finalitzeu la vostra croada, és el segon cop que us avisem i aquest és un privilegi que ningú no ha gaudit fins al moment.

Força i honor!, S.V.A.I.S.E.

Edu ha dit...

Us he volgut anomenar amic meu per mostrar-vos la compassió que alberga el meu cor, altrament vostè ja hauríeu tastat la feréstega resposta de la meva ira i el vostre cos ja no allotjaria esperit que pogués ajudar-vos a alçar la mà que escriu aquestes infàmies. Tanmateix arribo fins aquí... Els vostres missatges no trobaran altra resposta que el silenci i la ignorància... Responeu si bonament us plau... si així obteniu pau d'esperit... però no trobareu adversari que us retorni les paraules.


Tirant lo Corrector



Ara vaig a menjar-me un bocadill de jamó i ques... tanta croada ma dunat apetit

vdbdc ha dit...

Hola.

Només volia fer notar que Tirant lo Corrector hauria de començar per corregir-se a ell mateix.

On diu "vostè ja hauríeu tastat" hauria de dir vostè ja hauria tastat o vos ja haurieu tastat però mai vostè ja haurieu tastat.

Aquesta és la pressió que han de patir aquells que corregeixen tot allò que hom escriu, no la poden cagar ni una vegada.

Per cert, darrerament he notat que el meu ordinador no funciona massa bé, com si algú l'hagués infectat amb un troià i hagués robat totes les meves, ben curioses per cert, contrasenyes.

Pernil i formatge, Víctor.

... ha dit...

L'ha vritat es ca no ser parqué discutiu tan sobra las falthas d'urtujrafía, s'hi tutal... iagint-ho trankilamén s'antén igual da vé!
Ho no?
Una sal·lutassió curdyal

Halvért