dijous, de març 29, 2007

Sense ordinador des del dia sis.



El dia sis d'aquest mes el meu Toshibà viatjà a Alcalà de Henares, crec, a ésser reparat, doncs la seva gravadora fallava molt sovint. Tornà el dimarts tretze amb la carcasa esquerdada i amb la Wi-Fi fora de funcionament, doncs sembla ser que el senyor missatger no tingué massa cura amb la caixa.

El dia dinou tornà a viatjar per a que reparessin aquests desperfectes.

Ahir vaig enviar un mail al senyor Toshiba, i aquesta que hi ha a continuació ha estat la seva resposta:

Estimado cliente,

Informarle que su equipo se encuentra en el sat Free Electrónica, en espera de pieza. Se han solicitado varias piezas para poder solventar el problema de la rotura debido al transporte. Por el momento no podemos indicarle una fecha de finalización de reparación.

Lamentamos los trastornos que este suceso le están ocasionando y le indicamos que hemos pasado de nuevo nota al sat, para que den prioridad a su caso, en cuanto reciban el material solicitado.

Sin otro particular, reciba un cordial saludo.
Servicio Atención Cliente Toshiba

Toshiba Information Systems España


Així que ni tan sols han començat a repar-lo. Us podeu imaginar com de decebut estic amb aquest senyor. Estic des del dia sis sense ordinador i sembla que hauré d'esperar força dies en tornar a tenir-ne.

No voldria acabar aquest post sense recomanar-vos que mireu l'imatge que l'encapçala a tota resolució, doncs estic particularment satisfet del resultat.

Caguntot, Víctor.