dijous, de març 15, 2007

En un dia com avui...

Avui he assistit a l'assaig d'una tesina. Durant l'acte, la "tesinanda" d'origen no espanyol ha fet un comentari tipus: "...y estos equipos se sitúan a lo largo de muchos ríos catalanes y españoles...". No sé si el comentari l'ha fet per empatia amb mi o perquè ja porta més d'un any vivint aquí. En finalitzar l'exposició, 20 minuts més tard, el director de tesi (que fa 50 anys que viu a Catalunya) fa tornar a les primeres diapositives i diu: "qué es eso de ríos catalanes y españoles? Los catalanes son españoles, no?". Jo, després d'inspirar y expirar 10 cops dic: "no, no todo lo catalán es español." Mirada gèlida del meu jefe. Fum del meu nas. A continuació ell diu: "di ríos españoles y punto." Com que aleshores ni el tai-txi em faria efecte, agafo boli, mòbil, claus i llibreta i m'acomiado de la noia: "después hablamos".

2 comentaris:

vdbdc ha dit...

Hi ha que jodre's. Aquesta mena de gent vol que fins i tot demanem disculpes per sentir-nos catalans.

Molt bona la teva reacció.

Que els follin (amb una pinya ben gran si pot ser), V.

... ha dit...

Visca el J !!! es el meu ídol natiu de Burros, digo Burgos.. o d'on collons vulgui ser... ai que li apareixerà el golfito rallaaat :P
Salut !!