divendres, de febrer 09, 2007

Kelme.

Com molts de vosaltres sabreu, Kelme ha rescindit el contracte publicitari que tenia amb el jugador del Barça Oleguer Presas per l'article on aquest critica l'Estat de dret arran del cas del De Juana Chaos.

A la radio estic sentint un raonament interessant. Diuen que amb aquesta maniobra la companyia ha guanyat l'estima de molts dels nacionalistes espanyols i ha obtingut una publicitat molt i molt més gran que la que obté patrocinant (algú ho sabia?) a l'Oleguer.

Vés per on, Víctor.

2 comentaris:

vdbdc ha dit...

Per cert, m'agradaria ser comprador habitual de Kelme per a poder dir que a partir d'ara deixo de comprar-ne, però com que no n'he comprat mai a la vida... m'he de jodre.

Enric ha dit...

Jo estic igual que tu Víctor... com que mai he comprat res de Kelme... doncs no podré de deixar de comprar res d'aquesta marca. Tanmateix, que es fotin tots plegats per inútils i estúpids (kelme i els seus "nous" fans).