dissabte, de febrer 17, 2007

Dues barres de quart curtes

Acabo de tornar del forn de comprar pa i estic d'allò més emprenyat.

A la mamona de la dependenta (d'algun lloc de Sud o Centreamèrica) no li ha sortit dels putus ovaris entendre dues barres de quart curtes. Jo ja no sé que pensar d'aquesta gent que ve aquí i no fan ni el més mínim esforç per a entendre el català (parlar-lo ja seria sa polla).

El forn era de la cadena El Fornet del Rossend, que imagino que en poc temps es dirà El hornito de Rosendo.

Adeu, Víctor.


1 comentari:

Animal ha dit...

A tall d'exemple (dels 50mil que podria donar) us explicaré que a nosaltres l'altre dia ens va passar igual al Burger King. Jo sóc bilingüe: a casa meva sempre he parlat català amb el meu pare i castellà amb la meva mare. Malgrat no tenir cap problema en canviar del català al castellà, hi ha dies que m'indigno profundament (ja sabeu la meva teoria del "bat"). De manera que, quan vam voler demanar "9 chicken no-sé-què" vam acabar fent-li el 9 a la dependenta amb les mans. A la m.! No vam voler fer un esforç que, clarament, ella no estava disposada a fer tampoc.
Uf! Ara m'estic re-indignant un altre cop.