divendres, de gener 05, 2007

Ella




Avui m'he creuat amb ella pel carrer. Et diria que ha estat sense voler, però no estic segur.

La seva pell morena, els seus reflexes, la seva brillantor als ulls... m'he enamorat de cop i he anat directe cap a on m'estava (m'estava?) esperant.

De prop era irresisitible, la seva mirada em deia la toqués per tot arreu, que jugués amb ella fins a cansar-me'n, i quan faltava poc per a que ho fés he vist un paperet que duia penjat. L'he llegit: "199€". I m'he dit, "que carai, amb lo bonica que és..." Havia dit que mai pagaria per això, però és que era irresistible.

I quan anava a entrar a casa seva per a fer-ho, un raconet del meu cervell m'ha dit : " això són més de trenta-tres mil pessetes, i segur que t'has de gastar deu mil més en qualsevol extra".

Així que, amb el cor encongit per la pena, he hagut de renunciar a la luxúria.

Però em conec i sé que tard o d'hora, a qualsevol carreró, me la tornaré a trobar i cauré a la temptació.

3 comentaris:

vdbdc ha dit...

Vaig escriure aquest post passat divendres a migdia. Ahir, dilluns, a la tarda, hi vaig caure.

No tinc remei, V.

Edu ha dit...

jajaja! Quan se'n parla tant d'una temptació... s'acaba caient de quatre grapes! Ja ens l'ensenyaràs! (La psp porquet...)

vdbdc ha dit...

Hola.
Si, de quatre grapes. Sort que vaig trobar un pack PSP + 1joc (bastant xulo) a un preu que tot i fer mal no feia tant com una PSP i un joc per separat.
Això sí, és topedexula.
Salut, V.