dimecres, d’octubre 11, 2006

Trobades Sexuals

Fa una estona una amiga meva m'ha enviat un mail dient que s'havia quedat amb la boca oberta en veure una noticia a la televisió. Fa uns minuts l'Edu m'ha enviat un mail on hi havia l'expressió " d'una puta vegada ". Doncs bé, en tots dos casos el sistema aquest de publicitat intel·ligent (?) de Gmail m'ha posat el següent anunci:



Potser que s'ho facin mirar, oi? (i no ho dic per la i grega)
I ja que hi som... que vol dir això de " dones y homes obedients " ?

3 comentaris:

Xavier ha dit...

Aquest mateix anunci m'apareix juntament amb el mail que em vas enviar ahir confirmant-me que havies rebut les postals. Textualment:
"Hola Xavier.
Moltes gracies per la postal. Avui m'ha arribat, juntament amb la de la
Núria.
Ens veiem, Víctor."
És que només de llegir-ho ja em poso...

Edu ha dit...

I si poses les paraules cabró i desgraciat que et surt? L'anunci del blog personal de l'Acebes?

vdbdc ha dit...

Edu, t'acabo d'enviar un mail dient-te cabró, desgraciat i Acebes, ja ens comentaràs que et surt.

Salut, V.