diumenge, de juny 15, 2008

MaredeDéuSenyor!!!



Ahir vaig sortir amb els que vaig de tant en tant a fer fotos i hi havia un home d'uns quaranta llargs que era el primer cop que venia.. Estava molt amoïnat perque feia només dos mesos que feia fotos i no sabia si podia estar al nivell nostre (com si hi hagués cap mena de nivell). Jo li vaig dir que no havia de patir per res, que sortim a fer fotos, no a veure qui fa la millor, i que el millor que pot fer és fer les fotos que vulgui i si no sap alguna cosa preguntar.

Doncs avui he vist el seu flickr i les fotos que fa estan força bé, i li he enviat un flickrmail dient-li-ho, i aquesta és la resposta que m'ha enviat. Espero que estigui fent conya, per què si no és així, el català està fatal. I això que parlava un català més que correcte.

Aquí teniu el seu mail.

T´agreeixo molt la teba benebolencia :)))) dons duc 2 mesos y mitx tan sols, i amb falta moltisim pero el fet es que disfruto la veritat i t´aig de dir que ahir m´obaig pasar molt be cinserament.
Salut i ForÇa
den : J**** J****
pd: si amb deixeu vindre tot sobint amb vosaltres :))

Òstia quin mal, V.

5 comentaris:

... ha dit...

Dohns no i beix pas cab pruvlema noi... putsé ès ca hets molt primmirát no?
S'alut!

vdbdc ha dit...

Potser és dislèxic.
En aquest cas estaré encantat de menjar-me les meves paraules amb patates.
Salut, V.

Animal ha dit...

Joder, què fort

vdbdc ha dit...

Encara hi ha més.
--
hera broma el que deia :)))) es que no n´e fet gaires pero bueno si no us espenteu gaira en poso alguna :)))) perque osino os pensereu que soc asocial :))
pero soc una mica fluix amb aixo de internet i no se com posarlas aqui en equest fil, com fer-o
Una abraÇada amics
PD: realment son unas fotos molt guapas las que esteu pujant amics i s´anapren miran-las

--
Cujons, V.

Edu ha dit...

La puta... Sembla que no pugui ser...
Pompeu Fabra mai havia estat tant atonyinat...